fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Domaćice hotela otkrivaju kako ne treba da se ponašaju gosti

Kažu da ako želite da saznate šta se dešava iza zatvorenih vrata hotela, treba samo da pitate spremačice. Bussiness Insider se obratio sadašnjim i bivšim hotelskim spremačicama kako bi otkrio koje stvari bi one vrlo rado rekle, a tiču se svakog gosta.

Ne ostavljajte znak “Ne ometaj” na vratima ako se odjavljujete iz hotela, poručila je spremačica iz Hampton Inn hotela, i dodala da kada se ljudi odjavljuju iz sobe sve moguće ostave uključeno, pa često nije sigurna da li su gosti tu ili ne.

Sa druge strane, napominju da je poželjno da se stavi znak “Ne ometaj” onda kada za tim zaista ima potrebe, da ne bi dolazilo do neprijatnih situacija.
– Toliko puta su vikali na mene kada nisu želeli da ih uznemiravaju, a nisu okačili znak na vrata – rekla je spremačica iz Hotela Inn.

O gostima u hotelu spremačice smatraju da su neuredni zbog haosa koje ostavljaju za sobom prilikom farbanja kose u lavabou, kao i to što smeće ostavljaju pored kante: Mnogo ljudi napuni kese za smeće, a zatim ga odlaže na pod, umesto da samo traži novu kesu.

Isto važi i ako je gostima potrebna kesa za prljav veš, spremačice su se složile da nikako ne žele da hodaju po prljavim stvarima i da će rado dati kesu svakome ko to bude tražio.

Radnica iz hotela Quality Inn ističe da joj mnogo znači kada smeće ne ostavljaju svuda po sobi, već na jednom mestu, a medicinski otpad da bude naznačen i izdvojen.
– Vrlo je uobičajeno da pronađemo insulinske igle pacijenata sa dijabetesom nezaštićene bačene u smeće. Jednom sam se slučajno ubola i provela šest meseci uzimajući lekove kako bih se zaštitila.

Radnice u hotelu napominju i to koliko gosti ni najmanje ne žele da pripomognu. Jako malo truda je potrebno, a spremačicama to mnogo skraćuje vreme raspremanja soba.

– Stavite svoje prljave peškire i posteljinu nakon upotrebe na pod u sobi – rekla je ona i dodala da ne treba raspremati krevet posle ustajanja:
– Ako pomislimo da uopšte niste koristili krevet, možda nećemo menjati posteljinu. Zato je bolje da se vidi da li je neko spavao u njemu.

Još su napomenule da bi gosti trebalo da shvate da su i one ljudska bića, koja samo rade svoj posao i da je i njima neprijatno kada uđu u sobu da je raspreme, a u sobi bude nekoga.

Na kraju su napomenule da ih jako obraduje kada neki gosti budu toliko dobri, pa im nakon napuštanja hotele ostave hranu ili piće u sobi:
– Radimo naporno i nema ništa bolje nego kad u toku svoje smene nađete na sladoled ili hladno piće, posebno u toplijim krajevima. Ako želite da budete dobri prema spremačicama, ostavite im sladoled u frižideru ili neotvoreno piće – rekla je radnica australijskog odmarališta.
Foto: Dragon Images/shutterstock.com
Preuzeto: eKapija
Tagovi:
Pročitajte još: