Koja je tajna ravnog stomaka?

Važi mišljenje kako su trbušnjaci must koji će učvrstiti vaše mišiće i napokon stvoriti taj savršeno ravan stomak. Ali , to nije istina! Trbušnjaci će učvrstiti vaš core i napumpati mišiće, ali oni nisu nikada dovoljni. Naime, kako biste se rešili masnih naslaga potreban van je i cardio trening. Ali ne bilo koji cardio – fokusirajte se na intervalni trening zbog kojeg ćete  trošiti što više kalorija, a s time i topiti masne naslage. Dobra vest je da skoro svaki trening možete pretvoriti u intervalni, tajna leži u tome da trebate menjati brzine i intenzitet vežbi.

Kako se u praksi pridržavati intervalnog treninga?

Postoje tri načina na koja se možete fokusirati na intervalni trening. Postavite  cilj prema kojem ćete u određenom periodu stići maksimalnom brzinom i opterećenjem. To vredi i za vožnju bicikla i trčanje. Ako svoj cardio preferirate raditi u prirodi, cilj vam može biti određena udaljenost ili uspon, dok u teretani na spravi povećajte opterećenje/nagib i vremenskii zacrtajte trajanje brzog intervala. Kad postignete zacrtani cilj, vežbajte normalnim tempom i pričekajte da vam se disanje vrati u normalu. Nakon toga ponovite brzi interval.

Intervalni trening možete i vremenski odrediti, tako da dve minute vežbate normalnim tempom te jednu minutu bržim. To ponavljajte minimalno 30 minuta.

Muzika je odličan motivator tokom svakog treninga, a posebno tokom intervalnog. Sastavite svoju najdražu muzičku listu koja će biti raspoređena na pesme koje će vam služiti za zagrejavanje (umereni do srednji tempo), u sredini playliste kombinujte sporije i brže pjesme prema kojima ćete prilagoditi brze i spore intervale pa za kraj završite chill pesmama.