fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Obaveštenje: JKP “Energana” Sombor

Na osnovu Odluke o proglašenju vanrednog stanja i na osnovu naredbi i preporuka Gradskog štaba za vanredne situacije Grada Sombora od 16.03.2020.godine, JKP „Energana“ Sombor, obaveštava građane o NOVOM PRAVILNIKU O POSTUPANJU NA RADU U VANREDNOM STANJU ZA SLEDEĆE ORGANIZACIONE JEDINICE U JKP “ENERGANA” SOMBOR:

PROIZVODNJA TOPLOTNE ENERGIJE, DISTRIBUCIJA I ODRŽAVANJE ELEKTRO UREĐAJA

  1. Zabranjuje se ulazak lica koja nisu zaposlena u JKP “Energana” Sombor, izuzev po pozivu, radi vršenja poslova servisa, remonta, popravki itd, uz primenu obaveznih preventivnih mera ( dezinfekcija ruku, radnog odela, obuće, držati odstojanje od 2 metra u odnosu na drugu osobu, rukavice… ).
  2. Dnevno vršiti dezinfekciju prostora Toplane i izdvojenih kotlarnica.
  3. Zaposleni, angažovani na proizvodnji toplotne energije obavljaće redovno svoje radne obaveze uz primenu obaveznih preventivnih mera ( dezinfekcija ruku, radnog odela, obuće, držati odstojanje od 2 metra u odnosu na drugu osobu, rukavice… ).
  4. Zaposleni, angažovani na održavanju toplovodne mreže, obavljaće radove isljučivo na sanaciji kvarova na toplovodnoj mreži, kao i hitnih vanrednih radova u stanovima potrošača , uz primenu obaveznih preventivnih mera ( dezinfekcija ruku, radnog odela, obuće, držati odstojanje od 2 metra u odnosu na drugu osobu, rukavice… ).
  5. Zaposleni angažovani na održavanju elektro uređaja obavljaće radove isključivo na sanaciji kvarova na elektro uređajima uz primenu obaveznih preventivnih mera ( dezinfekcija ruku, radnog odela, obuće, držati odstojanje od 2 metra u odnosu na drugu osobu, rukavice… ).
  6. Zaposleni angažovani u opštem sektoru i zajedničkim službama obavljaće svoje radne obaveze od kuće, putem e-maila, telefona, a po potrebi i u prostorijama preduzeća.
  7. Obaveštavaju se svi korisnici daljinskog grejanja, da šalter blagajne neće raditi, niti će se vršiti sklapanje ugovora, sporazuma za vreme trajanja vanredne situacije.
  8. Obaveštavaju se korisnici daljinskog grejanja da ukoliko imaju potrebu za kontaktom sa zaposlenima, da to mogu učiniti isključivo putem:
    maila i to:
  • za pitanja u vezi sa računima i dugovanjima: energanateh@eunet.rs
  • za pitanja u vezi sa finansijama:energanarac@eunet.rs
  • za sva ostala pitanja i zahteve: energanaadmin@eunet.rs

i putem telefona:

  • Radnim danom od 08,00-12,00 časova 063-519-623
  • Svaki dan od 00-24,00 časova, za prijavu hitnih intervencija na sistemu 063-600-284,
Tagovi:
Pročitajte još: