fbpx
19°C
Moderate Rain

Prejedanje nije zdravo

Naravno, ovo je vreme kada se dobro jede – vaš stomak to dobro zna. Zahvaljujući prazničnom provodu, desi se da za dan unesemo i po 5000 kalorija (dvostruko više nego što bilo kome treba).

Bez laganja sebe, svi dobro znamo koliko nepotrebnih kalorija unesemo za praznike, u vidu ukusnih jela, kolača, pića… Na kraju krajeva, jedan dan tako obilatog preterivanja i nije tako strašan. Prema tome, umesto da se osećamo krivim što smo se prejeli, hajde da narednog dana uradimo nekoliko dobrih stvari koje će nam pomoći da to uravnotežimo. 
Bez obzira koliko smo pojeli, najbolje je da se spremimo i krenemo u dužu šetnju. To će pomoći da se smanji osećaj nadimanja i prejedenosti, kao i da se hrana lakše svari i bolje metabolizuje, a ako hoćete da još više pomognete vašem želucu, popijte čašu čaja od đumbira – đumbir ubrzava varenje i ublažava osećaj mučnine.

zaustavite-prejedanje
Dopustite sebi da se naspavate. Ako se ne naspavate dovoljno, po svoj prilici ćete imati neodoljivu želju za još više slatkiša i jake hrane.
Planirajte lakšu večeru, ali opet sastavljenu od kvalitetnih belančevina, povrća i složenih ugljenih hidrata – recimo, tost od integralnog hleba sa malo pečenog morača i komadićem tvrdog sira.

Piše: Vanja

Tagovi:
Pročitajte još: