Prekida kad je najbolje: Uskoro će se YouTube reklame pojavljivati tačno posle najzanimljivijeg dela videa

Youtube

Gledaoci na YouTube-u uskoro mogu da očekuju da će reklame biti plasirane odmah nakon najuzbudljivijeg dela videa koji gledaju.

YouTube je predstavio novi oglasni format nazvan „Peak Points“, koji koristi veštačku inteligenciju kompanije Google za analizu sadržaja i prepoznavanje trenutaka u videu koji izazivaju najveću pažnju ili emocije kod publike. Upravo na tim mestima, odmah posle takvog trenutka, planira se prikazivanje reklama.

Kako objašnjava sajt TechCrunch, zamislite da gledate omiljenog jutjubera i stignete do dela kada, recimo, par koji svi prate konačno objavi veridbu — i baš tada, odmah posle toga, sledi reklama. To je upravo ono na šta YouTube cilja sa novim formatom.

Ideja je da se oglasi emituju onda kada je pažnja gledalaca najintenzivnija, u nadi da će tada i reklama ostaviti jači utisak.

Ovaj pristup podseća na emocijama vođeno oglašavanje, gde se sadržaj reklame tempira tako da odgovara raspoloženju koje video izaziva kod gledalaca.

Ipak, ovakav prekid može biti iritantan za one koji su emotivno uvučeni u sadržaj, jer se reklama javlja baš kada žele da vide šta će dalje da se desi. Iako je cilj veća efikasnost oglašavanja, pitanje je koliko će ovakva praksa ići na ruku samim korisnicima.

Tagovi:
Pročitajte još: