Udar kablovskog operatera SBB na penzionere: Od 01. maja poskupljenje računa za sve koji ne aktiviraju uslugu E-račun

KABLOVSKI operater SBB, u vlasništvu “Junajted grupe” i Dragana Šolaka, najavio je da će od 1. maja poskupeti svoje pakete za sve korisnike koji ne budu imali elektronski račun. 

To bi moglo da predstavlja problem za sve one koji nisu potkovani veštinama savremenih tehnologija. Kako stručnjaci kažu, upravo su najstariji u ovoj grupi koja bi mogla biti oštećena.

U saopštenju objavljenom na sajtu SBB navedeno je da će poskupljenje iznositi 100 dinara. Kao glavni razlog za primoravanje korisnika da koriste takozvani e-račun ako ne žele da plaćaju više novca navodi se – briga za očuvanje životne sredine. Poruka koju šalju je “umesto papira, izaberi e-račun”.

Inače, kao najvažnije što su za svoje korisnike uradili u prethodnih godinu dana u ovoj kompaniji ističu “EON personalizacija – EON profili, EON kids – bezbedan TV prostor namenjen deci, EON konekt – aplikacija za bezbednost i upravljanje kućnim internetom, Šopster smart konnekt – lojalti program za SBB korisnike, još brži internet u novim GIGA gradovima”.

– Ko je od čitalaca starijih od 60 godina razumeo šta su iz SBB ovim hteli da kažu, svaka čast! A upravo je u tome i “caka”: koliko penzionera uopšte zna šta je “e-račun”, kako se aktivira, kako se koristi, čemu služi – neki su od komentara nezadovoljnih korisnika. – Koliko penzionera, ali i ostalih građana Srbije koji imaju kablovsku TV i internet, ali nisu tehnološki potkovani, koristi sve one silne digitalne usluge kojima se ova kompanija hvali.

Osim toga, najava poskupljenja usluga objavljuje se na internet sajtu, pa je pitanje koliko će pripadnika najstarije populacije otići na sajt operatera da proveri sprema li im se novi udarac na kućni budžet. Ili kako mnogi pitaju, hoće li preko leđa onih koji su elektronski neuki, firma ostvarivati profit, a pod paravanom ideja o zaštiti sredine. I dodaju da su ovom odlukom kažnjeni upravo penzioneri, koji su u najtežem finansijskom položaju, a najredovnije platiše svojih obaveza.

Kako medijski analitičari kažu, operateri u Hrvatskoj i Severnoj Makedoniji počeli su da izbacuju TV kanale u vlasništvu “Junajted grupe” iz svoje ponude zbog previsoke cene.

Iz kompanije SBB su nam odgovorili da e-račun u potpunosti zamenjuje papirni oblik, čuva prirodu i omogućava brže i sigurnije plaćanje. Oni tvrde da su njihovi agenti u svim prodajnim mestima, Kontakt centru, putem četa ili društvenih mreža na raspolaganju korisnicima za podršku u svim SBB uslugama, pa i e-računu koji mogu da aktiviraju u svakom trenutku i tako ostvare uštedu.

SUKOB

NAKON što su “Telekom Srbija” i “Telenor” postigli sporazum o korišćenju infrastrukture, došlo je do medijskog sukoba sa “Junajted grupom”. Preko medija u svom vlasništvu JG je ovaj poslovni aranžman dve kompanije, državne i druge međunarodne, nazivala kartelisanjem tržišta. Kampanja je stigla čak i do EU.

Preuzeto: novosti.rs