fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Za obnovu OŠ „Vuk Karadžić“ u Crvenki 11 miliona dinara

Osnovna škola „Vuk Karadžić“ iz Crvenke ima 640 učenika i sedamdeset dvoje nastavnika i članova nastavnog osoblja. Najveći problem su objekti zgrade škole koji od sedamdesetih godina kada su izgrađeni nisu značajno obnavljani i održavani.

Vrednost radova je više od 11 miliona dinara a Velibor Milojičić, predsednik skupštine opštine Kula, koja je jedan od investitora, kaže da su najzahtevniji radovi na sanaciji plafona fiskulturne sale.

Velibor Milojičić, predsednik skupštine opštine Kula kaže: „Vrednost investicije je ukupno u ovoj sali 2 miliona i 800 hiljada dinara, radi se na zameni poda i radi se na sanaciji plafona. Tako da ćemo mi faktički sada da rekonstruišemo i pod i plafone. Milion dinara smo dobili od pokrajinskog ministarstva za sport, a preostala sredstva su iz opštinskog budžeta. U drugom objektu škole investicija vredna 8 i po miliona dinara, radi se na poboljšanju uslova, sanitarni čvorovi, stolarija i ostalo. Kompletna sredstva je obezbedilo republičko ministarstvo.“

Republičko ministarstvo prosvete sredstva je obezbedilo u saradnji sa evropskom investicionom bankom kroz program investicionog održavanja školskih objekata. Direktorica škole Nataša Đerić kaže da je već završen najveći deo posla.

„U deset učionica će biti zamenjeni podovi. Kompletno će biti renovirani prvi i drugi sprat, ostaje samo prizemlje. I toaleti će biti renovirani i podovi će biti kompletno renovirani. Zamenjena je stolarija na drugom spratu i ulaznim vratima. Imaćemo dva sređena sprata. Nadamo se odnosno stremimo da se ide u jednoj smeni i da se time smanje troškovi i održavanja, grejanja, energetike“, istakla je direktorica škole Nataša Đerić.

U prethodne dve godine ovo je drugo veliko ulaganje u investiciono održavanje Osnovne škole „Vuk Karadžić“ iz Crvenke, a ukupna vrednost do sada izvedenih radova je 30 miliona dinara.

Izvor: RTV i kula.rs

Tagovi:
Pročitajte još: