Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Daleko ispred “Mercedesa” i “Audija”: Ovo je ostao najuspešniji premijum brend i u 2022. godini

Kola

Daleko ispred “Mercedesa” i “Audija”: Ovo je ostao najuspešniji premijum brend i u 2022. godini.

Sa 2.100.692 prodatih vozila (minus 5,1 odsto u odnosu na 2021. godinu), “BMW” je ispred nemačke konkurencije, piše “Autoblog”.

“Mercedes” izveštava o globalnim isporukama od 2.043.900 jedinica (minus 1,0%) za 2022. godinu, a “Audi” je daleko sa 1.614.231 jedinica (minus 3,9%).

Sva tri brenda su dakle zabeležila pad u odnosu na prethodnu godinu, ali su optimisti za 2023.

“BMW” prednjači i kada je u pitanju prodaja potpuno električnih automobila; sam “BMW” brend je imao prodaju električnih vozila od 172.011 jedinica (rast od 72%) u 2022. godini, ostavljajući tako i “Mercedes” (117.800, +124%) i “Audi” (118.196, +44,3%) daleko iza.

Ukupna prodaja “BMW Grupe” u 2022. godini je opala za 4,8%, nakon pada potražnje za “BMW” modelima od 5,1%, dok je MINI imao smanjenje od 3%.

S druge strane, “Rols-Rojs” je imao rekordnu godinu,a to važi i za “BMW” M.

M divizija je naime imala svojih najboljih 12 meseci ikada. Sa 177.257 automobila isporučenih u periodu od januara do decembra 2022. godine, “BMW” M je postavio novi godišnji rekord. Prodaja je porasla za 8,4% u poređenju sa takođe rekordnom 2021. kada su plasirana 163.542 vozila.

Nemci kažu da su električni automobili poput i4 M50 i iX M60 doprineli M-ovom uspehu, koji su dodatno podstakli M240i, M2 i M3 Touring.

2022. je bila i godina kada je “BMW” M proslavio svoju 50. godišnjicu.

U “BMW” M navode da su X modeli sa oznakom M takođe predstavljali popularnu robu prošle godine, zajedno sa M3 i M4. Zato u “BMW”-u veruju da će 2023. biti još bolja, “sa obećanjem novih rekordnih rezultata”.

Tagovi:
Pročitajte još: