fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Da li je digital mrtav – šta kažu stručnjaci?

Social

Tehnologija i digitalni svet postali su neizostavni deo naših života. Gotovo svaka aktivnost koju obavljamo uključuje korišćenje digitalnih uređaja, a društvene mreže postale su jedan od ključnih alata koji nam pomaže da se povežemo sa drugima, delimo informacije i obavljamo lične, ali i poslovne zadatke.

Upravo zbog toga, društvene mreže danas ne služe samo kao spona koja će povezati prijatelje i porodicu, već se mogu koristiti za praćenje vesti i trendova, ali i za promovisanje proizvoda i poslovnih usluga, pa čak i samopromociju.

Međutim, iako društvene mreže nude veliki broj načina na koji korisnici mogu da komuniciraju, još uvek se nismo otarasili starih navika i rešenja koje provereno rade. Na primer, e-mail je i dalje jedan od najpopularnijih načina komunikacije u poslovnom svetu, koji nam omogućava da brzo i jednostavno razmenjujemo poruke i fajlove sa kolegama i klijentima, ali to ne znači da svet nije spreman da prihvati novije tehnologije.

Jedna od njih su AI chatbotovi, koji su relativno novi dodatak digitalnom svetu, ali se već koriste u mnogim područjima kao što su korisnička podrška, prodaja i marketing. Prihvatanje veštačke inteligencije postaje sve zastupljenije jer omogućava korisnicima da dobiju odgovore na svoja pitanja ili reše probleme u bilo koje vreme, bez potrebe za stvarnom osobom.

Naravno, ove tehnologije nose određene izazove. Društvene mreže su često izvor dezinformacija i prevara, a inboks našeg mejla može biti preplavljen neželjenom poštom. Takođe, AI chatbotovi mogu biti korisni, ali mogu biti i frustrirajući ako nisu dovoljno “pametni”, odnosno ako ne razumeju ili ne mogu da ponude odgovor na složeno pitanje.

Uprkos preprekama, digitalni svet se nezaustavljivo razvija, pa se s pravom postavlja pitanje – da li je digital mrtav, odnosno da li uopšte ima smisla u 2023. godini naglašavati da je nešto “digital”, ili se to već podrazumeva?

U okviru našeg MONDO + medijskog sistema postavili smo ankete koje će pokazati javno mnenje na ovu temu, i upoznati nas sa najkorišćenim društvenim mrežama, frekventnošću provere e-maila, korišćenjem mobilnog bankarstva, i sveukupnim doživljajem lične sigurnosti u okviru digitalnog ekosistema.

Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15. časova, u okviru manifestacije Digital day.

Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
Djordje Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana’s Divine World.

Tagovi:
Pročitajte još: