fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Evo kakva je razlika između kontinualnog i beskonačnog skrola

Mobilni

Google je u oktobru prošle godine pokrenuo kontinualni skrol na mobilnim uređajima, a sada je krenuo sa aktivacijom te opcije u rezultatima pretrage i na desktop i laptop računarima. Kontinualni skrol je vrlo sličan beskonačnom skrolu, uz jednu malu razliku – skrolovanje ne ide u nedogled, već se završava nakon prikaza nekoliko stranica.

Kompanija smatra da će na ovaj način omogućiti korisnicima da pronađu sadržaj sa manje klikova. Kada u rezultatima pretrage korisnici krenu da gledaju rezultate, obično se zaustave nakon dve ili tri stranice sa rezultatima. Kontinualni skrol će omogućiti da se na jednoj stranici vidi do šest dosadašnjih stranica rezultata, pre nego što se ponudi opcija „More results“, za one koji požele da pretražuju i dalje.

Ova izmena će omogućiti mnogim sajtovima da postanu vidljiviji, jer će se naći na „prvoj strani“ pretrage. Takođe, verovatno će doći i do promene u načinu optimizacije stranica, jer će sada postati bitnije da stranice budu pri vrhu liste rezultata, pošto će mnogo više rezultata biti na prvoj strani.

Kontinualni skrol je već postao dostupan u pojedinim regionima SAD-a. Kada se proces završi u toj državi, verovatno će na red doći i drugi regioni.

Tagovi:
Pročitajte još: