fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Instagram smatra da nema dovoljno reklama, počinju i sa slanjem notifikacija

Instagram reklame

Nerviraju vas reklame na Instagram-u? Bojimo se da društvenu platformu ne zanima vaše mišljenje – stiže još reklama!

Na Instagram stižu dva nova načina za plasiranje reklama – “podsetničke reklame i reklame u pretrazi” – najavila je platforma na svom blogu. Ovi dodaci znače da ćete prilikom pretraživanja sada nailaziti na reklame, a čak i kada ugasite aplikaciju, može vam stići notifikacija koja je takođe reklama.

U svom pohodu za većim prihodima, Instagram će prvo lansirati podsedničke reklame, a korisnici će sami moći da izaberu o kojim događajima ili lansiranjima žele da budu obavešteni izvan aplikacije. Na primer, ukoliko vidite reklamu za premijeru nove serije ili lansiranje novog telefona, možete izabrati opciju “Remind me”, a Instagram će vam poslati tri notifikacije – dan pre, 15 minuta pre i kada počne događaj.

Platforma takođe dodaje reklame u pretrazi. Reklame će se pojaviti u feed-u koji se prikaže kada korisnici izaberu neki od pojmova u pretrazi, a namenjene su onima koji aktivno traže neki brend, proizvod ili sadržaj. Dakle, ukoliko, na primer, objave u vezi kafe, možda ćete videti reklamu nekog brenda. Međutim, ove reklame su još uvek u fazi testiranja i očekuju se da stignu “u narednim mesecima”.

Ovaj potez nije iznenađujući. Kompanija nastavlja da povećava broj reklama i drugih izvora prihoda kako bi što više monetizovala svoju ogromnu korisničku bazu. Pretraga je važan deo platforme, pomoću koje mnogi korisnici otkrivaju novi sadržaj, proizvode i brendova, a dodavanjem reklama u ovu sekciju, kompanija se nada da će izvući dodatan novac od oglašivača.

Tagovi:
Pročitajte još: