fbpx
Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.

Program „Reforma poreza na imovinu“, popisivači na terenu početkom maja

Program „Reforma poreza na imovinu“  sprovodi se u 45 jedinica lokalne samouprave među kojima je i  grad Sombor. Sprovođenje programa finansira  Švajcarska agencija za  razvoj i saradnju, a Vlada Švajcarske  je za pet najuspešnijih opština, odnosno gradova obezbedila  nagradni fond  u iznosu od milion franaka. Sredstva nagradnog fonda su bespovratna  i biće dodeljena  najuspešnijim lokalnim samoupravama  u realizaciji projekta.

Grad Sombor je za sprovođenje programa izabran između 92 lokalne samouprave, koliko se prijavilo za učešće u projektu  Švajcarske agencije za razvoj i saradnju.  Švajcarska agencija u realizaciji projekta „Reforma poreza na imovinu“ sarađuje sa  Ministarstvom za državnu upravu i lokalnu samoupravu, Ministarstvom finansija i Stalnom konferencijom  gradova i opština.

Cilj programa jeste da se u narednih šest meseci, koliko traje projekat,  evidentiraju svi obveznici, odnosno da svi plaćaju porez na imovinu kojom raspolažu  kako bi se postiglo ravnomerno opterećenje građana.

Početkom  maja, u prvoj fazi implementacije projekta, 17 popisivača će otpočeti popis nepokretnosti na teritoriji grada Sombora, tako da građani mogu očekivati da će ih u narednom periodu popisivači posetiti.

„Obaveza popisivača je da uporede podatke iz baze podataka lokalne poreske administracije i stanja na terenu. Popisivači će imati odgovarajuće legitimacije za obavljanje posla. Molimo građane da popisivačima izađu u susret, da im pruže sve neophodne podatke, odnosno popune odgovarajuću poresku prijavu i ispune zakonsku obavezu.

Sredstva prikupljena po osnovu naplate poreza na imovinu koriste se za održavanje i građenje ulica, puteva, vodovodne i kanalizacione mreže, škola, vrtića i drugih objekata.

Redovnim plaćanjem poreza značajno utičemo na kvalitet života u našoj sredini i dajemo doprinos razvoju našeg mesta“, navode u Odeljenju lokalne poreske administracije Gradske uprave grada Sombora“.

Izvor: sombor.rs

Tagovi:
Pročitajte još: