Kako da se vratite u formu nakon praznika

Slave, Božić i Uskrs lep su povod da uživate u porodičnim okupljanjima, ali epilog prazničnih trpeza najverovatnije ćete saznati kad probate da uđete u omiljeni komad letnje garderobe. Kako je sezona praznika završena, pravi je trenutak da napravite strategiju za vraćanje u pretprazničnu formu!

Vikend detoks

Za početak ne bi bilo loše da očistite organizam od masne i teške hrane kojom ste tokom praznika opteretili svoj organizam. Nabavite sveže voće i povrće i pravite sokove koje ćete jedan vikend konzumirati umesto obroka.

Izbacite slatkiše

Šećer loše utiče na naše zdravlje i liniju. Kako biste lakše prebrodili krizu bez slatkiša, prvih nekoliko dana samo smanjite količinu unetog šećera. Posle toga ga u potpunosti izbacite i umesto deserta pojedite neko nisko kalorično voće koje ne sadrži previše voćnog šećera kao što je npr jabuka.

Korigujte jelovnik

Beli hleb ne bi trebalo da se nalazi na vašem meniju. Ako ne možete da zamislite ručak bez hleba, neka to bude integralni i to samo jedno parče. Takođe, započnite ručak supom i salatom pa tek onda pređite na glavno jelo. Na ovaj način ćete napuniti želudac zdravim namirnicama pa kad dođete do onih kaloričnijih, poješćete manje.

Fizički se aktivirajte

Nema više izgovora! Sad je pravi trenutak da krenete da trenirate bilo da je u pitanju šetanje i trčanje, teretana, pilates ili zumba. Bitno je da počnete da trošite kalorije i da se dobro osećate. Iskoristite lepo vreme koje je pred nama i umesto ispred televizora ili kompjutera, dan provedite u prirodi baveći se nekom fizičkom aktivnošću. Kilogrami koje ste preko zime nabacili brzo će nestajati, a vi ćete se dobro osećati.

Izvor: Zdravai fit